۱۳۸۷ بهمن ۸, سه‌شنبه

تاثیر رابطه جنسی بروی سلامتی

سلامت اندام های جنسی، تضمین کننده ی طول عمر شما و داشتن یک زندگی سالم و پر بار است. فراتر از همه، مهمترین کاری که شما میتوانید انجام دهید این است که از راهنمایی های ما پیروی کنید تا احتمال پیری شریانی را کاهش دهید. یک سیستم عروقی سالم باعث می شود که خون به همه ی اعضاء بدنتان برسد. جریان خون سالم یکی از راه هایی است که تضمین می کند با بالا رفتن سن، عدم کارکرد جنسی امری غیر قابل اجتناب است.

البته، ویاگرا می تواند به شما برای حل این مشکل کمک کند. اما راهکارهای دیگری وجود دارد که از طریق آن میتوانید اندامهای جنسی خود را در وضعیتی سالم نگاه دارید. این مقاله برای کمک به ما در این زمینه نوشته شده است. پس با ما همراه باشید.

رابطه جنسی بیشتری داشته باشید

بهترین نسخه برای اندام های جنسی شما چیزی نیست که در داروخانه ها یافت شود. بهترین نسخه همان کاری است که خودتان باید انجام دهید: رابطه جنسی . همه تحقیقات بر این نکته اشاره دارند که رابطه جنسی باعث جوانی شما می شود (منظور ما از رابطه رابطه جنسی، رابطه جنسی بدون استرس است، یعنی رابطه جنسی سالم و مطمئن).

آنچه ما می دانیم این است که هرچه ارگاسم ها بیشتر (برای مردان) و با کیفیت بیشتری (برای زنان) باشد، شما جوانتر خواهید شد. اگر 55 ساله هستید، اگر تکرار رابطه جنسی خود را از 58 بار در سال به 116 بار در سال افزایش دهید، 1.6 سال جوانتر خواهید شد. و اگر این رابطه های جنسی کیفیت بالایی نیز داشته باشند، حتی این عدد ممکن است بیشتر هم شود و به 8 سال برسد.

با این حال، ما نمی دانیم که این مسئله چطور اتفاق می افتد، ممکن است به خاطر دفع استرس یا کاهش پیری قلبی-عروقی باشد. آنچه مهم است، ارزش درمانی رابطه جنسی است، آنچنان که ارضای احساسی را نیز افزایش خواهد داد. چه از جنبه ی فیزیکی، و چه از جنبه ی احساسی، بسیار مفید خواهد بود. تحقیقات همچنان اشاره دارد که اگر فرد 55 ساله، تکرار رابطه جنسی خود را تا 700 بار در سال افزایش دهد، باعث می شود 16 سال جوانتر شود.

البته، با وجود 70 ساعت کار در هفته و مشکلات بزرگ کردن بچه، داشتن زمان و انرژی لازم برای سکس آنچنان هم که حرفش را می زنیم ساده نیست. مشکل دیگر اختلاف در تحریکات جنسی دو طرف است: وقتی مرد می خواهد، زن نمی خواهد و برعکس. البته راه هایی برای از بین بردن این اختلافات وجود دارد.

درنگ کنید

ارگاسم مردها خیلی راحت تشخیص داده می شود-چون خارجی هستند. اما ارگاسم در زن ها بسیار مرموز بوده و به راحتی تشخیص داده نمی شوند. این به آن خاطر است که اکثر ما نمی دانیم از نظر فیزیولوژیکی چه اتفاقی می افتد. ضرورتاً وقتی یک زن تا درجه ی ارگاسم تحریک می شود، دیواره های رحم منقبض می شوند. و در این حالت است که زن دچار انقباضات ریتمیک عضلانی در رحم، مهبل و چوچوله می شود.

هر زن متفاوت است. برای برخی ارگاسم مثل یک آتشفشان است. برای سایرین چیزی جز یک لرزش موقتی نیست. اما آنچه مردان قادر به درک آن نیستند این است: از آنجا که برای آنها رابطه جنسی بدون رسیدن به ارگاسم بی معنی است، نمی توانند تصور کنند که زن ها می توانند حتی بدون رسیدن به ارگاسم از رابطه جنسی خود لذت ببرند.

پس به جای اینکه مقصد نهایی را ارگاسم زن قرار دهید، مردها باید اطمینان حاصل کنند که شریک جنسیشان از رابطه جنسی موجود لذت می برد. برخی از زن ها لازم نیست به ارگاسم برسند تا از رابطه جنسی لذت برده باشند، درحالیکه برخی زن ها در هر رابطه جنسی به چندین ارگاسم می رسند. نبودن ارگاسم دلیل بر شکست آن رابطه جنسی نیست، بلکه نبود تحریک جنسی باعث ناتوانی آن رابطه جنسی است. از آنجا که زمان متوسط برای به ارگاسم رسیدن مردها 3 تا 5 دقیقه است، زمان متوسط برای به ارگاسم رسیدن زن ها، تقریباً چهار برابر آن است. به همین دلیل است که زن ها در اکثر روابط جنسی به ارگاسم نمی رسند. اگر آنها بخواهند برای به ارگاسم رسیدن فشار زیادی بر خود تحمیل کنند، فقط استرس را بالا خواهند برد که کار را خراب تر هم خواهد کرد.

معمولاً گفته می شود که خانم ها برای این دیر به ارگاسم می رسند، یا کلاً نمیرسند، که مردها از حرکات قبل از شروع رابطه جنسی (پیش نوازی) سر باز می زنند. در اینجا یکی از بزرگترن مشکلات زوجین نهفته استفقدان شور و شور جنسی. برای بالا بردن شور جنسی در زن، مردها باید حرکات قبل از رابطه جنسی را با شور بیشتری انجام دهند. بوسیدن، بغل کردن، لمس کردن، فشار دادن، گاز گرفتن، نوازش کردن، غلغلک دادن، نیشگون گرفتن و…همه و همه از جمله کارهایی است که مردها باید قبل از شروعرابطه جنسی انجام دهند.

بالا بردن شور جنسی از طریق بویایی

برای کمک به بالا بردن شور و شهوت جنسی، می توانید آلت جنسی را با روغن های حلال در آب روغنکاری کنید، مثل ژل های مخصوص. همچنین دو بار در روز می توانید از کرم های تستوسترون بر روی چوچوله استفاده کنید که باعث افزایش تحریک و شور جنسی شده و شدت ارگاسم را نیز بالا می برد. تستوسترون هم در مردها و هم در زن ها باعث تحریک جنسی است. با بالا رفتن سن کاهش می یابد، اما درمان های تستوسترون در مردها بسیار موفق بوده است.

عرق کنید

با اینکه رابطه جنسی در سونا ممکن است به نظر کمی جالب و فریبنده بیاید، اما منظور ما از عرق کردن این است که با فعالیت های فیزیکی و ورزش و تحرک عرق کنید. علاوه بر همه ی فواید آن، فعالیت های فیزیکی برای زندگی جنسی شما نیز بسیار سودمند است. گونه های مختلف موجود زنده توسط حس بویایی تحریک می شوند. پس از تحقیقات گوناگون به این نتیجه رسیده ایم که تنها چیزی که در زنان شور جنسی را افزایش می دهد، بوی عرق مردان است.

البته عرق کردن فایده ی دیگری نیز برای مردها دارد. مردهایی که در روز حداقل 200 کالری را از طریق ورزش کردن می سوزانند، احتمال ناتوانی جنسی کمتر خواهد شد. همچنین ورزش باعث پایین آوردن استرس که مخرب روابط جنسی است نیز می شود. پس با ورزش کردن میزان استرس خود را کاهش دهید تا سکسی بهتر و لذت بخش تر داشته باشید .

منبع : مردمان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر