۱۳۸۸ فروردین ۲۷, پنجشنبه

خلاصه قسمت نوزدهم سریال افسانه جومونگ

قسمت 19 - نوزده جومونگ

بله رسیدیم به اینجا که سوسانو و جومونگ سر وقت میرسند و خبر خوش رو به گوم وا میدند ، پادشاه هم خیلی خوشحال میشه و به زیر دست هاش دستور میده که دیگه وارد جنگ با اوک جو نشن و بین مردم نمک پخش کنند و یه جشن بزرگ هم بر پا کنند . ملکه به طور وحشتناک از این موضوع ناراحته و میترسه که جومونگ ولیعهد بشه ، از اون طرف جومونگ ، سوسانو رو پیش مادر خودش ( بانو یوها ) می بره و باهاش آشناش میکنه و جریان رو برای یوها تعریف میکنه و میگه که سوسانو با شجاعت ما رو از دست راهزن ها نجات داد و باهاشون معامله کرد ، و همین سوسانو بود که منو دفعه قبل هم نجات داد ، خلاصه یوها هم خیلی خوشش میاد و یه جورایی میفهمه که این دو تا بهم علاقه دارند

http://www.jumong.ir/photos/1378554-jumong.ir-p19s1.jpg

یونگ پو که خیلی از خبر نادرستی که توچی بهش داده اعصابش خورده ، به خونه ی توچی میره و باهاش برخورد بدی میکنه . اویی هم که همچنان عاشق بویونگ هستش ، مخفیانه به دیدن بویونگ میاد و بویونگ هم طبق معمول حالش رو میگیره و به جای اینکه حال اویی رو بپرسه ، حال جومونگ رو می پرسه . اویی هم هر چی پول از این سفر بدست آورده رو به بویونگ میده و بر میگرده

http://www.jumong.ir/photos/479542-jumong.ir-p19s2.jpg

در حین آماده شدن برای رفتن به قصر بویو ، سوسانو با عمه ش کنار هم میشینن و سوسانو هم حرف دلش رو میزنه و میگه که من عاشق جومونگ شدم و وقتی که اون دست راهزن ها بود ، همه ی تلاشم این بود که نجاتش بدم ، جومونگ پیش موسونگ و مو پال میره و بهشون میگه که شما باید تلاش بیشتری کنید تا راز درست کردن شمشیرهای فولادی رو پیدا کنید .

http://www.jumong.ir/photos/7724654-jumong.ir-p19s3.jpg

در راه رفتن به جشن ، ملکه ، بانو یوها رو میبینه و از حسودی یه مشت حرف بی خود بهش میزنه و میرن سر جشن ، یومی یول هم قهر میکنه و میگه که من به جشن اینا نمیاد ، یونگ پو هم نشسته و مشروب میخوره و قهر کرده و میگه که منم به جشن نمیام ، خلاصه تسو میاد و بهش میگه که بیا بریم جشن و به زور میرند جشن .

http://www.jumong.ir/photos/7157505-jumong.ir-p19s4.jpg

سر جشن ، سوسونو و جومونگ کنار هم میشینند و پیک رو به سلامتی هم میزنند بالا ، تسو هم می بینتشون و حسابی حرص میخوره ، پادشاه ، جومونگ و سوسانو و یون تا بال رو صدا میکنه و ازشون تقدیر میکنه ، بعدش به جومونگ میگه که یه آرزو کن تا بر آوردش کنم ، همه دیوانه میشند و می ترسند که الان جومونگ درخواست ولیعهدی بده ، واسه همین وزیر اعظم بلند میشه و میگه این راه خوبی واسه انتخاب ولیعهد نیست ، گوم وا هم میگه من خودم هم همچین قصدی نداشتم

http://www.jumong.ir/photos/7119160-jumong.ir-p19s5.jpg

خلاصه جومونگ هم تعارف تیکه پاره میکنه و میگه همش به خاطر سوسانو بود که من موفق شدم ، بهتره سوسانو هر آرزویی داره بر آوردش کنید ، سوسانو هم میگه که آرزوی من اینه که با جومونگ ازدواج کنم و جومونگ رو به من بدید .!!!! شوخی کردم ، سوسانو هم میگه که من آرزویی جز ادامه روابط بویو و گروه خودمون ندارم و دوست دارم رابطه دوستی بین ما پایدار بمونه

http://www.jumong.ir/photos/7959544-jumong.ir-p19s6.jpg

در وسط جشن ، تسو ، سوسانو رو صدا میزنه و ازش به خاطر این همه زحماتی که کشیده تشکر میکنه و میگه که خیلی نگرانت بودم ، بعدش میگه که من تمام تلاشم رو میکنم تا ولیعهد بشم و تورو ملکه کنم ، که سوسانو از این کلمه خوشش نمیاد . تسو هم تلاش میکنه به هیون – تو بره تا با کمک یانگ جونگ بتونه کاری کنه که ولیعهدی رو بگیره و مخفیانه راهی هیون تو میشه . پادشاه هم جومونگ رو صدا میزنه و یک نامه به یانگ جونگ مینویسه و میگه که تو فرستاده مخصوص هستی و حتما تو باید این نامه رو ببری ، جومونگ هم میگه که این کار مربوط به تسو هستش و من نمیتونم ، اما پادشاه اعتنا نمیکنه و به فرمانده نظامی دستور میده که جومونگ رو ساپورت کنه .

http://www.jumong.ir/photos/383829-jumong.ir-p19s7.jpg

پادشاه شمشیر خودش رو به جومونگ میده و میگه که با شجاعت تمام به هیون تو برو و پیغام من رو بهش برسون ، جومونگ هم راهی هیون تو میشه . هان دانگ که خیلی به خاطر خبر نادرستی که به توچی داده ناراحته ، یه راحی برای اعتماد دوباره یونگ پو پیدا میکنه و میاد به توچی میگه

http://www.jumong.ir/photos/7070308-jumong.ir-p19s8.jpg

تسو به هیون تو میرسه و پیش یانگ جونگ میره و جریان رو بهش میگه . بعد از اون جومونگ که حالا فرستاده مخصوص شاه هستش به هیون تو میرسه و خیلی محکم و قوی و با تهدید ، نامه شاه رو به یانگ جونگ میده و یانگ جونگ صداش رو بالا میبره و به شاه بی احترامی میکنه . جومونگ هم حسابی جلوش وا می ایسته و یانگ جون رو تهدید به حمله میکنه .
وقت بیرون اومدن جومونگ از قصر یانگ جونگ ، میبینه که تسو هم اونجاست و خیلی تعجب میکنه . تسو ، جومونگ رو کنار میکشه و بهش میگه که اینجا چیکار میکنید ؟ چه پیغامی از بویو آوردی؟ جومونگ میگه که شما اینجا چی کار میکنید؟ تسو میگه که به شما مربوط نمیشه ، جومونگ هم میگه که من الان مقامم از تو بالاتره ، به تو هم مربوط نیست که من واسه چه چیزی اومدم اینجا ... تسو هم به شدت عصبانی میشه.

http://www.jumong.ir/photos/6016711-jumong.ir-p19s9.jpg

نقشه هان دانگ هم که به توچی قولش داده بود هم از اینجا شروع میشه ، به او یی که عاشق بویونگ هستش ، خبر میدند که توچی قراره بویونگ رو بفروشه ، به خاطر همین او یی به سرعت میاد تا بویونگ رو نجات بده ، حتی پیش یون تابال میره و ازش درخواست پول میکنه ، اما یون تابال بهش نمیده . تا اینکه خودش میره پیش توچی و میگه که هر کاری بگی میکنم ، فقط شما بویونگ رو پس بگیرید و نفروشینش . در قبالش هر کاری که بگید میکنم ، خلاصه توچی هم به هدفش میرسه و اویی رو پیش یونگ پو و تسو میبره تا ازش در مورد جومونگ اطلاعات بگیرند ، پدر عاشقی بسوزه ، اویی هم لو میده که جومونگ به دنبال اینه که راز درست کردن شمشیر فولادی رو پیدا کنه ....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر